Artboard 1Artboard 1Checkmarkclose-chubbyCombined ShapeexpandExternal-LinkUntitled-3gridlkab-breadcrumb-startinfoUntitled-1listplay-linkplay-sololkab-printikon-sök-lkabTwitter

LKAB bjuder in till lunchsamtal med Charlotte Kalla

LKAB:s vd Lars-Eric Aaro möter skidstjärnan Charlotte Kalla i ett lunchsamtal. Ledarskap och prestationer står i fokus.

Pressmeddelande:

LKAB är väl förankrat inom svensk skidsport och har sedan länge ett framgångsrikt samarbete med Charlotte Kalla. LKAB följde Charlottes framgångar under VM och nu berättar skidstjärnan om vägen dit och vikten av ett gott ledarskap.

– Charlotte bär de värderingar som LKAB står för. Precis som att vi hela tiden söker förbättringar i vår verksamhet inspirerar Charlotte oss att sikta högre och bli snabbare och starkare som företag. Vi delar hennes engagemang och vill vara en långsiktig och trygg partner som gör att Charlotte kan fokusera på sina prestationer. Vi är glada över att kunna bidra till Charlottes framgångar och därför stöttade vi henne extra mycket inför VM i Falun 2015, säger LKAB:s vd Lars-Eric Aaro.

Varmt välkommen till Kulturens Hus i Luleå för att lyssna på Charlotte Kalla och Lars-Eric Aaros tankar om ledarskap, prestationer och hållbar utveckling.

När: fredagen den 20 mars

Var: Kulturens Hus i Luleå, restaurangen